+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Chata na horách Krásné chvíle Malenovice - Ostravice

SMLUVNÍ PODMÍNKY

A) Platební podmínky:

1.) úhrada za pobyt (poskytování dlouhodobého ubytování dle §9 Zákona 586/1992 Sb):

Při objednání ubytování ve lhůtě kratší než 50 dnů před nástupem se platí celá částka za pobyt najednou.
Ve lhůtě delší než 50 dnů před nástupem platí klient zálohu ve výši 50 %, která je splatná do tří pracovních dní po potvrzení přihlášky a doplatek pak nejpozději 30 dnů před nástupem, u Silvestrovských a prázdninových termínů nejpozději 75 dnů před nástupem.

V případě odlišného požadavku na způsob úhrady ze strany klienta je toto výjimečně možné po dohodě s majitelem chaty, a je vždy řešeno individuálně. U stabilních a ověřených zákazníků s klientskou kartou (kódem zákazníka AAA) je na povolení majitele objektu možný doplatek u "víkendových" 3-denních pobytů či pak týdenních pobytů (7 nocí; vyjma Silvestra) v hotovosti na místě při příjezdu na chatu (za předpokladu, že byla řádně a včas uhrazena min. 70% či ubytovatelem v Potvrzení objednávky jinak určená záloha na celý pobyt). Tato výhoda je možná u pobytů do 7 hrazených nocí.

Platby je možno provádět bezhotovostně, poštovní složenkou nebo v hotovosti. Přesný termín platby je uveden v "Potvrzení objednávky - výzva k zaplacení", které je klientovi zasíláno po provedení rezervace. Zde je zároveň uvedeno číslo účtu a variabilní symbol.

2.) Storno podmínky:

bezplatná lhůta* pro zkrácení či zrušení pobytu (storno) končí 14. dnem po jeho rezervaci, ne však později než 22. den před nástupem na pobyt, u Silvestrovských a prázdninových termínů ne později než 76. den před nástupem na pobyt. V této lhůtě viz. výše je klientovi vrácena celá dosud zaplacená výše úhrady za pobyt. Při zrušení či zkrácení objednaného pobytu po uplynutí této bezplatné lhůty* pro storno (či zkrácení) pobytu viz. výše je:
a) u termínů mimo Silvestrovské a prázdninové termíny do 15. dne před nástupem na pobyt účtován storno-poplatek ve výši 50% z ceny pobytu, 14 a méně dní před nástupem 90% z ceny pobytu a při nenastoupení klienta na pobyt v den začátku pobytu 100% z ceny pobytu,
b) u Silvestrovských termínů (vč. Vánoc a prázdnin) do 46. dne před nástupem na pobyt storno poplatek 50% z ceny pobytu, 45. - 15. den před nástupem 80% z ceny pobytu a 14 a méně dní před nástupem činí storno-poplatek 100% z ceny pobytu.
Storno-poplatky se neúčtují v případě, že si zákazník sám zajistí za sebe odpovídající náhradu – v tomto případě je již zaplacená částka za pobyt vinkulována ve prospěch platby náhradníka.
Pronajímatel má právo pobyt zrušit v případě, že dojde k vážným a nepředvídatelným okolnostem (např. živelná pohroma, katastrofa, jiné nenadálé události), pro které není možné z jeho strany řádný průběh pobytu v objednaném termínu zajistit. V tomto případě může pronajímatel klientovi nabídnout ubytování v jiném svém objektu nebo v náhradním termínu. Pokud zákazník tuto nabídku odmítne, bude mu vrácena již uhrazená cena pobytu. Zákazník nemá právo požadovat žádné další náhrady.

Pronajímatel nezodpovídá za provoz sportovních, kulturních a rekreačních zařízení, restaurací a obchodů v okolí ap., ani za stav přírodních a turistických lokalit, a možnosti jejich využití, avizovaných na jeho stránkách..

3. Ubytovatel vybírá KAUCI.

Účelem kauce je zajištění úhrady škody, která vznikne poškozením pronajatého objektu či jeho zařízení a vybavení nebo v důsledku nedodržení či porušení ubytovacího řádu.
Kauci je host povinen uhradit na místě v hotovosti v plné výši správci na začátku pobytu při převzetí chaty. Na tuto částku obdrží host od správce příjmový doklad (stvrzenku), jež pečlivě uschová a při vyúčtování kauce na konci pobytu jej odevzdá zpět správci.
Při odevzdání objektu beze "škod a újmy" a řádně proběhlém pobytu (bez porušení sml.podmínek a ubyt.řádu) se kauce vrací ubytovanému v plné výši.
Kauce je bez ohledu na délku pobytu stanovena na 10.000,- Kč/pobyt, u Silvestrovského pobytu pak 15.000,- Kč/pobyt.
VIP: U stálých zákazníků s Klientskou kartou Krásné chvíle (kód host AAA) může být kauce při bezproblémovém průběhu předchozích pobytů po dohodě s majiteli objektu u kratších pobytů mimo topné období snížena.
Hosté ze Slovenska či EU: kauci je možno složit také v EUR, aktuální výše bude vždy uvedena v poukazu k pobytu. Vyúčtování kauce a doplatek za energie jsou hrazeny již v Kč.

4. Doplatek za spotřebu el. energie / plynu / otopu:

Při příjezdu a předání chaty učiní správce za přítomnosti klienta záznam o stavu elektroměru.
Na základě odečtu při ukončení pobytu bude provedeno vyúčtování elektřiny dle aktuální spotřeby klienta tak, že za každou započatou kWh uhradí klient částku 7,- Kč (součet VT + NT vysokého a nízkého tarifu).
U chaty Trojanovice / Horní Bečva učiní správce při příjezdu s klientem záznam také o stavu plynoměru.
Na základě odečtu při ukončení pobytu bude provedeno vyúčtování dle aktuální spotřeby klienta tak, že za každý započatý m3 uhradí klient částku 28,40 Kč/m3 (m3 = 10,672 kWh = 2,70 Kč/kWh).
Vytápění dřevem / dřevěnými briketami v krbu - v objemu optimálně k dané délce pobytu je připraveno správci uvnitř chaty. Spotřeba: 110,- Kč / 1 balík (9,6 - 10 kg) kvalitních dřevěných briket (nebo 160,- Kč / přepravka dřeva). Počáteční / koncový stav (balíků) briket bude správcem zaznamenán do Poukazu k pobytu a na konci spotřebu rovněž vyúčtuje s hostem.

U Chaty Krásná je prioritní vytápění dřevem / briketami (krb.kamna s horkovzdušným rozvodem), alternativně k dispozici v místnostech elektr. olejové radiátory (tj.možnost topit elektřinou).
U Chaty Malenovice je možno vytápění dřevěnymi briketami v krbových kamnech s TUV rozvodem i elektrickým kotlem.
U Chaty Trojanovice a Chaty Horní Bečva je prioritní vytápění plynem, pro romantickou "siestu" je možno si v krbových kamnech zatopit briketami či dřevem (na Horní Bečvě kamna s TUV).

Doplatek energií a otopu klient uhradí hotově k rukám správce na základě vystaveného příjmového dokladu při ukončení pobytu nebo vyúčtuje z kauce složené na účet, byla-li uhrazena v dostačující výši.

Sazby za energie mohou být ubytovatelem aktuálně změněny před pobytem dle aktuálně platných / účtovaných cen dodavateli energií.

5. Rekreační poplatky obci

Ubytovatel dle novely zákona o místních poplatcích č. 278/2019 Sb. s účinností od 1.1.2020, a na základě Obecně závazné vyhlášky obcí Krásná, Trojanovice a Horní Bečva vybírá od ubytovaného při zahájení pobytu rekreační poplatek. Tento je stanoven (dle příslušné chaty, pro pobyty v r. 2023***):

obcí Krásná ve výši 15,- Kč
obcí Malenovice ve výši 30,- Kč
obcí Trojanovice ve výši 15,- Kč
obcí Horní Bečva ve výši 20,- Kč

za každý i započatý den pobytu (vyjma příjezdového dne) a za každou osobu ve věku 18-70 let (vyjma osob – viz přísl. vyhláška obce), která přechodně a za úplatu pobývá na území obce za účelem léčení či rekreace.

***Tento poplatek je každoročně aktualizován dle aktuálně platné místní vyhlášky Obecního úřadu pro daný rok; jeho konkrétní výše Vám bude sdělena nejpozději při příjezdu na pobyt, anebo ji naleznete na www stránkách příslušného OÚ.

Ubytovatel i v této souvislosti – na základě zákonné povinnosti - při příjezdu své hosty legitimuje a eviduje (v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů) v Evidenční knize hostů (cizince v Domovní knize), do které zapisuje dobu ubytování , účel pobytu, jméno, příjmení, adresu místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí a číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu fyzické osoby, které ubytování poskytl.

6. Pobyt se zvířetem

Pobyt se zvířetem, ať již v interiéru chaty, nebo na její zahradě či příslušenstvích, vždy podléhá schválení majitele chaty PŘEDEM - bez prokazatelného předchozího souhlasu majitele (mail, písemně ap.) nemůže jakékoli zvíře na pobyt nastoupit, a to bez ohledu, zda se jedná o zvíře v interiéru chaty, nebo "venkovní". Pobyt zvířete je zpoplatněn dle Ceníku dané chaty. Poplatek za psa/kočku je stanoven na 90 až 150,- Kč/den - dle chaty (jiní mazlíčci individuálně), u delších pobytů (nad 10 nocí) může být poplatek majitelem snížen. V případě pobytu psa / kočky se tito mohou pohybovat na zahradě a ve vyhrazených prostorách (garáž, suterén atd. - dle podmínek dané chaty, pobyt v interiéru chaty je možný pouze za předpokladu, že nelínají srst, a majitel či chovatel/ host zabezpečí, že se zvíře nevleze a nebude pobývat v lůžkovinách, postelích, na sedačkách, v dětské herně a do koupelny s vířivkou. Jakákoli zvířata mají přísný zákaz vstupu do vířivky!!! Pobyt s pejskem/kočičkou Vám bude potvrzen s potvrzením Vaší rezervace při "Výzvě k platbě". Víme, že Vaši čtyřnozí miláčci jsou mnohdy součástí Vaší rodiny, a že je tedy nechcete - či nemůžete - nechat doma. K nám však mohou přijet pouze zvířátka slušně vychovaná, která neutíkají majiteli či z objektu (Chata Krásná, Malenovice a Horní Bečva jsou sice oploceny, nikoli však "neprodyšně"), nehrabou v zahradě, neničí zařízení, mají platný očkovací průkaz a příslušná očkování a neruší svým hlasitým projevem okolí. Do interiéru pak zvířátka, která jsou zvyklá i doma pobývat v obytných prostorách. Pak je bezpodmínečně nutné přísně dodržovat bezpečnostní a hygienické pokyny Ubytovacího řádu! V případě jeho nerespektování může být dané zvíře pro příští pobyt klienta na kterékoli z našich chat odmítnuto. Exkrementy po zvířatech i ve venkovních prostorách chaty je host povine ihned uklidit, psa/ zvíře pobývajícího ve vnitřních prostorách je nutné pravidelně venčit či mít jej "naučené na vlastní záchůdek" - nezapomeňte si jej proto přivézt s sebou!!! Máte-li nějakého speciálního zvířecího mazlíčka a chcete jej přivézt sebou, zeptejte se nás - bude-li to možné, vyhovíme Vám.

B) Ubytovací podmínky:

Host při nástupu k ubytování vyplní ubytovací lístek. Podle vyplněných údajů ubytovatel hosta tuzemce zaeviduje a cizince zapíše do domovní knihy.
Ubytovaný je povinen dodržet čas nástupu nejdříve ve 16.00 hodin a čas ukončení pobytu do 10.00 hodin, pokud není s ubytovatelem dohodnuto jinak. Neučiní-li tak host ve stanovené lhůtě, může mu ubytovatel účtovat pobyt i za následující den.
Za ubytování a služby s ním spojené je host povinen zaplatit ubytovateli cenu nejpozději na začátku pobytu. Pokud nebude pobyt před začátkem rezervovaného pobytu plně uhrazen, nebude klientovi nástup na pobyt umožněn, a to bez další náhrady.
V ceně pobytu nejsou zahrnuty ručníky, osušky a župany.
Host má právo užívat prostory, které mu byly k ubytování vyhrazeny, jakož i užívat další prostory a příslušenství ubytovacího zařízení.
Zákaz vstupu má do prostor vymezených pro správce/majitele objektu, stejně jako přísný zákaz manipulace „technickými zařízeními“ chaty (kotel, čerpadlo ad.).
Parkování vozidel je zajištěno v prostorách zahrady, či na dalších k tomu vyhrazených prostorách ubytovacího objektu, je bezplatné.
Ubytovatel je povinen odevzdat hostovi prostory vyhrazené mu k ubytování ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
Při nástupu se host přesvědčí, zda vše souhlasí ve vybavení objektu. V případě závady ihned uvědomí majitele objektu, jehož povinností je závady neprodleně odstranit.
Hosté jsou povinni užívat prostory vyhrazené mu k ubytování a jejich vybavení a příslušenství řádně, a v těchto prostorách nesmí ubytovaný bez souhlasu uživatele provádět žádné změny ani instalovat žádné další předměty či zařízení (přenosné bazény, přistýlky, spotřebiče ad.).
Host bere na vědomí, že v případě střídání pobytů v rámci jednoho dne, že bude v případě potřeby před jeho pobytem ve vířivém bazénu vyměněna a připravena z hygienických důvodů nová voda, která tedy díky tomu nemusí mít v den nástupu požadovanou provozní teplotu.
Ubytovaným není dovoleno užívat tabákových výrobků vč. vodních dýmek uvnitř objektů a omamných látek (vyjma alkoholu) v celém areálu chat, a to pod pokutou 500,- Kč za každé takovéto zjištěné porušení a náhradu případné škody.
Host zanechá při odchodu objekt v uklizeném a řádném stavu (vč. vynesených odpadků, umytého nádobí, vytření a vysátí podlah ad.; silně znečištěné povlečení a případné škody nahlásí před vyúčtováním kauce ubytovateli/ správci!).
V průběhu pobytu není hostovi dovoleno přijímání návštěv a jiných osob, a to ani do vnitřních, ani do venkovních prostor objektu, jejich ubytování či jejich používání zařízení a vybavení chaty!
Případné „návštěvy“ a přání do-ubytovat další hosty vždy PŘEDEM nahlásí a odsouhlasí s majitelem chaty a ihned na místě uhradí v hotovosti správci či majiteli chaty.

Pes (či jiné zvíře) může být umístěn v zařízení ubytovatele za poplatek a pouze s jeho předchozím souhlasem, a to za předpokladu, že host prokáže jejich nezávadný zdravotní stav. Není dovoleno ponechávat tyto samotné a bez dozoru. Host odpovídá za zamezení jejich přístupu k lůžkovinám, do vířivky a do zařízení pro děti (pískoviště, herna..). Případné exkrementy venku v prostorách zahrady a přilehlých prostorách je host povinen uklízet bezprostředně po jejich vzniku (do vlastních „psích sáčků“, v nichž je vhodí je do venkovní popelnice chaty).

Host nepoužívá v objektech vlastní elektrické spotřebiče s výjimkou těch, které slouží osobní hygieně (holící strojky, vysoušeče vlasů, apod.).
Host při odchodu z objektu uzavře okna, vodovodní kohoutky, vypne elektrické přístroj a objekt uzamkne. Venku složí slunečník, v případě větru či deště jej uschová, uschová rovněž dětský venk. nábytek.
Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti do dvanácti let v pokoji a ostatních prostorách ubytovatele vč. koupelen a jejich zařízení bez dozoru dospělých.
Pobyt dětí a nezletilých je na zodpovědnost rodičů/ dospělého doprovodu z řad hostů.
Host je odpovědný za všechny škody, které způsobí on nebo jeho doprovodné osoby ubytovateli, a jeho povinností je tyto škody uhradit a jejich výši si nechat potvrdit. V případě i „nezaviněných“ škod/ závad (např. prasklá hadice od vody apod. je host POVINEN TOTO NEPRODLENĚ OZNÁMIT UBYTOVATELI k minimalizaci škod a zajištění opravy!
Host podepisuje na začátku pobytu „Pravidla, zásady a odpovědnost“ při používání chaty, jejího vybavení a provozu vířivky a zavazuje se k jejich plnění a případné úhradě škod a sankcí.
Ubytovaný je v průběhu pobytu povinen v objektu a společných prostorách areálu udržovat pořádek a čistotu, zachovávat noční klid (22:00 - 7:30 hod.) a dbát na dobré "sousedské vztahy".
Host může v areálu rozdělávat oheň pouze na místech k tomu určených - vyznačené ohniště, teplovodní kamna (je-li součástí objektu) či krb.
Po odchodu od ohniště, krbu nebo kamen host řádně uhasí oheň (i uhlíky briket) a zabezpečí, aby nevzniklo nebezpečí požáru.
V době ubytování hosta nesmí ubytovatel objekt používat sám, může se však přesvědčit, zda je v objektu vše v pořádku a dle pravidel a ověřit počet ubytovaných osob.
Pro bezpečnost hostů, objektu i pronajímatele je objekt ve venkovních prostorách se záznamem monitorován. Uhrazením (i části) pobytu s tím dávají host a všechny spoluubytované osoby souhlas.
Host může odstoupit od smlouvy před uplynutím dohodnuté doby, újmu vzniklou ubytovateli předčasným zrušením ubytování je host povinen nahradit v případě, pokud nemohl ubytovatel újmě zabránit.
Ubytovatel může před uplynutím dohodnuté doby nájmu od smlouvy okamžitě a bez náhrady odstoupit, jestliže host v zařízení ubytovatele i přes výstrahu hrubě porušuje dobré mravy, noční klid, nebo jinak hrubě porušuje ustanovení ubytovacího řádu, vč. ubytování nenahlášených - neuhrazených osob a zvířat.
Případné stížnosti a návrhy na zlepšení přijímá pronajímatel.
V ostatním se řídí pronajímatel i ubytovaný platnými Občanským zákoníkem a ostat. Zákony ČR.

Obchodní podmínky Hotel.cz

1. Pojmy

1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].

1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.

1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).

1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).

2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.

2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.

4.2. Cena služby

Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.

Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.

Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.

Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.

V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.

4.4. Dárkové poukazy

Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.

Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.

Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.

DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.

Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.

Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.

Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.

Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.

Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.

4.5. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky pro ubytování

Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy

Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.

Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.

5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.

5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.

5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.

5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.

6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz

6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).

6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.

6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.

6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.

6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.

6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.

7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz

7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).

7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).

7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a)  údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b)  identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c)  prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d)  vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e)  další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.

7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.

7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.

8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení

8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.

8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.

9. Osobní údaje

Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/

10. Platnost a účinnost

10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.

10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.

10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.